Saveti
http://www.zoofirma.ru/

 

Citroen je još jedan proizvođač koji će ulazak u 2015. obeležiti redizajnom nekog od svojih modela. Uz manje kozmetičke izmene, restilizovani C4 je dobio i novi trocilindrični motor sa 110 ks.


S obzirom da su prošle 4 godine od premijere druge generacije modela C4 bilo je krajnje vreme da Citroen osveži svoj kompaktni hečbek.

Razlike između aktuelne i nove verzije na prvi pogled su neprimetne. U Citroenu objašnjavaju da je urađen redizajn farova, koji sada imaju integrisana dnevna LED svetla, dok je na zadnjem delu promenjen raspored elemenata u okviru stop svetala, a kupcima će biti ponuđene i nove 17 inčne alu felne.


Spisak promena u enterijeru obuhvata nove materijale presvlaka, pojednostavljenu i funkcionalniju centralnu konzolu.

Citroen C4 za 2015. opremljen je i beskontaktnim otključavanjem automobila i startovanjem motora, a među opcijama su i masažer u vozačevom sedištu, panoramski stakleni krov, sistem asistencije prilikom polaska vozila na uzbrdici, kao i sistem za detekciju automobila koji se nalazi u mrtvom uglu vozača.

Citroen C4 od 2015. imaće u ponudi novi PureTech turbo-benzinski motor sa 3 cilindra. Novi benzinac proizvodi 110 ks pri 5.500 o/min i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dostupnih već na 1.750 o/min.

Motor je uparen sa manuelnim menjačem, a prema fabričkim podacima prosečna potrošnja iznosi 4,7 l/100 km uz CO2 emisiju od 110 g/km.

Osim njega, na raspolaganju je trocilindrični PureTech sa 130 ks i 230 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim automatikom, i turbo-dizelaši, BlueHDi sa 100 ks i 254 Nm, i BlueHDi sa 120 ks i 300 Nm.

Slabiji dizel motor povezan je sa petostepenim a snažniji sa šestostepenim manuelnim menjačima.

Citroen ističe da BlueHDi 100 prosečno troši samo 3,3 l/100 km i emituje 86 g CO2/km.

Restilizovan C4 u prodajne salone stiže 2015. godine.