Saveti
http://www.zoofirma.ru/
СНПЧ А7 Самара, обзоры принтеров и МФУ

Kada je predstavljen na auto-salonu u Ženevi u martu 2014, kontroverzni krosover "C4 kaktus" izazvao je podeljena mišljenja u javnosti, ali je retko ko ostao ravnodušan.



Prilikom njegovog konstruisanja inženjeri su bili fokusirani na dizajn, komfor, korisne tehnologije i niske troškove nabavke i eksploatacije vozila. Automobil je postavljen na platformu koju koriste C3 i "pežo 208", i ima masu od samo 965 kg, što znači da je od standardnog "sitroena C4" lakši za oko 200 kg.
Dizajn je posebna priča. Sitroen je opremio "C4 kaktus" takozvanim "spoljašnjim vazdušnim jastučićima", koji treba da spreče manja oštećenja karoserije, poput ogrebotina ili sitnih udaraca do kojih može da dođe u vožnji u gradu i na parkinzima.
Najizloženiji delovi vrata, ugaoni elementi blatobrana i centralni segment vrata prtljažnika obloženi su ovim specijalnim, gipkim materijalom koji apsorbuje slabije udarce. Osim toga, sedišta i enterijer su dizajnirani tako da podsećaju na moderan nameštaj, a prednja sedišta međusobno su spojena. Ručna kočnica je pomerena unapred, a umesto klasičnom ručicom, automatskim menjačem upravlja se pomoću dugmadi.
Početno interesovanje kupaca premašilo je očekivanja, pa će fabrika Sitroena u blizini Madrida povećati dnevnu proizvodnju modela C4 Cactus za 20 odsto, i to u trenutku kada ovaj model stiže na glavna evropska tržišta.

 

Španski mediji javljaju da će zbog toga fabrika u novembru raditi sve 4 subote. Smatra se da je jedan od razloga za veliko interesovanje kupaca početna cena ovog modela koja u Francuskoj iznosi 13.950 evra. Analitičari procenjuju da će Sitroen godišnje prodavati između 50 i 100 hiljada automobila.